این کارگاه یک روزه صبح روز ۱۸ بهمن با حضور ۴۰ نفر از خادمان سرکشیک حرم مطهر رضوی و با موضوع آئیننامه خدمت، اخلاق خدمت، اصول مدیریت و ارتباط موثر در محل اردوگاه امام رضا(ع) باغ بیلدر برگزار شد.
حجتالاسلام والمسلمین امیننیا، استاد و سخنران این کارگاه آموزشی، به نکاتی در خصوص اخلاق خدمت اشاره کرد و گفت: ما باید برای همجواری با حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) و برخورداری از نعمت خدمتگزاری به زائران این امام همام خدا را شاکر و قدردان باشیم.
وی با بیان اینکه خدمت به زائران این بارگاه منور از زیارت با فضیلتتراست،ابرازکرد:زیارت بارگاه منور رضوی و خدمتگزاری در این آستان مقدس نباید برای ما مشهدیها عادی شود.
وی ادامه داد: ما باید خود را در محضر امام رضا(ع) ببینیم و همان گونه که هنگام زیارت حرم مطهر در اذن دخول میگوییم: «یَرَوْنَ مَقَامِی وَ یَسْمَعُونَ کَلَامِی وَ یَرُدُّونَ سَلَامِی...». یعنی گواهی میدهم که تو ای امام، من را میبینی و سخن من را میشنوی و جواب سلامم را میدهی.
وی خاطر نشان کرد: شخصیت و رفتار خادم امام رضا(ع) باید با دیگران متفاوت باشد مردم از کسی که منتسب به امام رضا(ع) است، به گونه دیگری توقع دارد از همین رو باید بسیار مراقب اخلاق و رفتار خود باشیم.حجتالاسلام امیننیا، ادامه داد: وظیفه ما خادمان خدمت با اخلاص همراه با جدیت، تلاش و پشتکار و احترام و تکریم زائر است.وی خاطر نشان کرد: حالا که عنایات خاص حضرت(ع) نصیب و روزی ما شده است باید این نعمت را قدر بدانیم و از خدا بخواهیم این نعمت را از ما نگیرد.



نظر شما